وبلاگ و اخبار

قفل های هوشند سامسونگ

وبلاگ و اخبار

یک قفل هوشمند برای ارتباط با اسمارت فون و شناسایی کاربر از فناوری بلوتوث استفاده می کند و یا از کلید ها مخصوص به جای اسمارت فون می توان استفاده کرد و این کلید های دیجیتالی را  میتوان طوری برنامه ریزی کرد که فقط برای افراد مخصوص در دسترس باشد و بعد از مدت زمانی اطلاعات آن را بتوان از بین برد و برای اشخاص دیگر استفاده کرد.می توان برنامه های کاربردی را برای قفل های هوشمند طراحی کرد تا از راه دور قابل کنترل باشند. در ادامه به معرفی برخی محصولات سامسونگ در زمینه فقل های هوشمند می پردازیم.

SHS-3321: Digital Deadbolt

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول به صورت لمسی می باشد و در رنگ مشکی عرضه شده است با تمام درب ها سازگاری دارد. در این محصول نیازی به کلید نیست. در این محصول سنسور های تشخیص آتش سوزی و آلارم تعبیه شده است. ورودی امنیتی چند لایه، دارای ترمینال باتری اضطراری، نصب وراه اندازی آسان. تا ۷۰ کاربر را می توان برای آن تعریف کرد. دسترسی که می توان برای آن تعریف کرد به صورتpin یا card یا ترکیبی از این دو می تواند باشد و با ولتاژ ۶V DC کار می کند. طول عمر باتری آن ۱۰ ماه است.

SHS-3320: Digital Deadbolt with Mechanical Override Keys

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول دارای دسترسی ترکیبی است این محصول با تمام درب ها سازگاری دارد و نصب وراه اندازی آسانی دارد. می توان تا ۷۱ کاربر را برای آن تعرف کرد که از RFID استفاده می کنند طول عمر باتری آن ۱۲ ماه و با ولتاژ ۶V DC کار می کند. لازم به ذکر است که این محصول برنده Red Dot Design Award در  سال ۲۰۱۱ بوده است.

SHP-DS510: Digital Deadbolt with Mechanical Override Keys

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول دارای اسکرین تاچ کوچک است. میتواند تا ۷۰ برچسب RFID و password را ساپورت کند. می توان هم زمان از قفل و password استفاده کرد. این محصول دارای باتری پشتیبان ۹V است که در صورت به اتمام رسیدن باتری می توان از آن استفاده کرد. قفل اتوماتیک از دیگر ویژگی های این محصول است .  این محصول همچنین دارای سیستم هشدار آتش و ضد سرقت است. طول عمر باتری این محصول ۱۲ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند

SHS-D600- RIM Type Lock

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول با سرعت بالایی به شناسایی کارت ها می پردازد. این قفل به صورت موزیکال عمل کرده و دارای حالت silent نیز می باشد. و دارای باتری پشتیبان ۹V است. قفل اتوماتیک از دیگر ویژگی های این محصول است.علاوه بر آن می توان به صورت دستی نیز درب را قفل کرد. میتواند ۲۰ کارت شناسایی و ۱ password را پشتیبانی کند. طول عمر باتری این محصول ۱۰ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.

SHS-G517- Latest Glass Door Lock

قفل های هوشند سامسونگ

این قفل دیجیتالی برای درب های شیشه ای طراحی شده است دارای قابلیت نصب آسان بدون هیچ عملیات خاصی است. میتوان ۷۱ کارت اعتباری را برای آن تعریف کرد. طول عمر باتری این محصول ۱۰ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.

SHS-2320 – RIM Type Lock

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول مشکی رنگ  قابلیت تایید دو فاکتوری بهره مند است به این معنی که هم می توان از pin و  کارت استفاده کرد. استفاده از سنسور های مادون قرمز برای جلوگیری از نفوذ از دیگر ویژگی های این محصول است. مانند دیگر محصولات دارای باتری پشتیبان است.سیستم ضد حرق و آلارم، پیشگیری از   (Electro Static Discharge (ESD، رابط کاربر پسند از دیگر ویژگی های این محصول است. از ۲۰ کارت شناسایی و ۱ password پشتیبانی می کند. طول عمر باتری این محصول ۱۰ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.

SHS-1320/1321: Most Affortable Rim Lock

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول دارای عملکرد فقل اتوماتیک بوده و دارای دو تابع قفل شدن است. این محصول از touch screen برای password استفاده می کند. از ۲۰ کارت شناسایی و ۱ password پشتیبانی می کند. طول عمر باتری این محصول ۱۰ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.

SHS-DP728: New Concept in Door Locks PUSH PULL

قفل های هوشند سامسونگ

طرح Push-Pull جدید برای استفاده راحت. اهراز هویت سریع وآسان با استفاده از حسگر اثر انگشت و می توان ۱۰۰ اثر انگشت برای آن تعریف کرد.برای حالت آماده باش از سنسور مادون قرمز استفاده می کند. وضعیت قفل درب برای راحتی کاربر در پنل جلویی به نمایش گذاشته می شود.میتوان حالت بی صدا را هم برای این قفل در نظر گرفت. ۳۱ کارت اعتباری را پشتیبانی می کند. طول عمر باتری این محصول ۱۲ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.

(SHS-H705 (SHS-5230

قفل های هوشند سامسونگ

این محصول مجهز به فناوری بیومتریک است که با سرعت ودقت بالاتر عملیات شناسایی را انجام می دهد. و پوشش محافظ در برابر گرد غبار  دارد. میتوان تا ۱۰۰ اثر انگشت را برای آن تعریف کرد. طول عمر باتری این محصول ۱۰ ماه است و با ولتاژ ۶V DC کار می کند.


منبع:

www.samsungdigitallife.com

شرکت پرساتک می تواند  قفل های هوشمند را  برای شرکت های صنعتی تامین کند.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعدادی از پروژه های پرساتک